آرامیس کیمیا پاک

شرح آگهی

Report Abuse

Aramis

آرامیس کیمیا پاک

تولید کننده محصولات لوازم آرایشی و بهداشتی ، دئودرانت و ادکلن اسانس صنایع غذایی ،دارویی ، آرایشی...

شرکت تولیدی – تحقیقاتی آرامیس کیمیا در سال 1395 شمسی – 2016 میلادی با سرمایه گذاری بخش خصوصی از دو کشور جمهوری اسلامی ایران و ترکیه در راستای تولید محصولات استاندارد و مرغوب آرایشی و بهداشتی با مجوز های ملی و بین المللی تأسیس گردید.

آرامیس کیمیا با تکیه بر دانش فنی بالا و به روز اروپایی و با استفادهاز نیروهای مجرب و متخصص خود تبدیل به یکی از معتبرترین برندها در زمینه تولید عطر، ادوکلن، انواع خوشبو کننده ها و محصولات بهداشتی بدن در ایران شده است.

این شرکت برای رقابت با بزرگان صنعت عطر و ادوکلن اقدام به تهیه تازه ترین، خالص ترین و مرغوب ترین مواد اولیه از بزرگترین و قدیمی ترین کارخانجات فرانسه، ایتالیا و ترکیه می نماید و این مهم بعنوان نخستین گام آرامیس کیمیا در جهت تفکیک خود از سایر رقبای ایرانیست!

تلفیق تکنولوژی فرانسوی – ایتالیایی با تخصص و هنر ایرانی – ترکیه ای منجر به تولید محصولاتی منحصر به فرد گردیده است که نوید افتخار آفرینی در عرصه جدیدی را برای ایران و ایرانیان بشارت می دهد.

آرامیس کیمیا با چندین نوع محصول و تحت عنوان های تجاری سین فونیا SINFONIA، ویتا فرم کر VITA FORM CARE  و هیل اند ویتل Heyland&Whittle وارد بازار ایران شده است و اکنون محصولات خود را توسط فروشگاههای اختصاصی و نمایندگی های فعال در اقصی نقاط کشور توزیع می نماید و آمادگی لازم جهت آغاز صادرات به سرتاسر جهان را اعلام می نماید.

جزئیات آگهی

نشان تجاری
سین فونیا
پاسخگوی تماس
مدیر فروش
شماره تماس
شماره تماس دوم
ایمیل
وب سایت
آدرس
تبریز، کیلومتر 15 جاده صوفیان، روبروی گمرک سهلان، شرکت آرامیس کیمیا
شبکه های اجتماعی

تماس با آگهی گذار

جستجوی آگهی ها

اطلاعات تاجر

Avatar Image

تاجریاب

Member since 4 سال ago
View Profile

آرامیس کیمیا پاک 0 reviews

Login to Write Your Review

There are no reviews yet.

پیمایش به بالا